Aangezien wij deze online webshop hebben opgezet als service speciaal op verzoek van onze culinaire vrienden en het daarom geen corebusiness van ons is, vragen wij om begrip en medewerking van je voor de iets langere levertijd (voor 14.00 uur besteld, morgen in huis) en voor eventuele andere kinderziekten; ook zullen wij je inbreng en suggesties zeer op prijstellen, zodat wij gezamenlijk tot een full professional webshop kunnen komen met tevredenheid en culinair genot voor onze vrienden als voornaamste doelstellingen!
Toch niet tevreden over het geleverd product? Of is het stuk? Dat is vervelend, doch samen gaan wij dat oplossen. Hieronder geven wij aan hoe dat het beste kan plaatsvinden.
Bij eventuele retouren, dient hiervan binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen melding te worden gemaakt per e-mail [email protected] Vermeld in je mail de volgende gegevens: Naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, product, ordernummer, rekeningnummer; geef daarbij duidelijk de redenen aan waarom je de ontvangen goederen retour wil sturen, waarna wij met je nader contact zullen opnemen. De kosten van terug verzending komen voor rekening van jou.
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 7 werkdagen, na ontvangst van jouw product op onze retourenafdeling, terug te storten. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval binnen 14 dagen het geld terug hebt.